Wednesday, February 23, 2011

"HasRatku"

Assalamualaikum semua,kali neyh plk aku m0 letk pic jak & t aku gthu pasal pic neyh ya..



TuntutLah Ilmu smpai ke Liang Lahad"Tiap manusia ingin yg terbaek nt0k drinya & bg2 jgk dgn aku Kalau tiada hlngn & jika d brikn kesemptn aku ingin smbng ke perngkt yg lbh tnggi agy m0 tmbh iLmu d dada  & jgk pnglman,pergunakn lar msa idup mu dgn bnda yg berfaedh..I'Allah..






  "Maha Suci Allah,Tuhan pencpta sekalian Alam:Klu dh Rezeki Aku ingin ke sini nt0k menunikn rukun Islam yg ke5 iaitu menunaikn fardhu Haji bg Yg b'kemampuan,Aku ingi ke sini b'sma 0wnk yg ku syg iaitu beliauku & mamaku tmpt neyh merupkn salah 1 tmpt yg aku m0 jelajah ingin tahu tntg sejarah islam & jgk Melawat ke Makam Rasulullah s.a.w. para kaum krabat & jgk sahabat baginda..Amin,sem0ga d0aku akan termakbuL..







"semua Manusia inginkn kehidupn yg selesa & aku jgk bg2 uda lma aku inginkn kereta neyh nmanya minic00per tp aku ska yg purba@ antik,neyh sekadar gambar jak t klu dh rezeki dapatlah yg realiti..









Hasratku yg seterusnya ialah ingin mendirikn masjid Allah s.w.t jika ada jd0h yg tertlis nt0kku dgn cRa yg Sah & menurt syariat islam melalui sebuah pernikh,Aku hnya insan yg biasa spt mna insan yg lain ingin d sygi  olh se0wnk lelaki yg bernama suami..I'allah











  

No comments:

Post a Comment